Без категоріїЕлектричні бойлери та їх обслуговування

Електричні бойлери це прилад для нагрівання побутової води за допомогою електроенергії. У зв”язку із перебоями в постачанні гарячої води та наданням неякісних послуг водоканалом електричний бойлер це достойна альтернатива для користувача та вигідна можливість отримувати гарячу воду. Але практично ніхто не задумується що водонагрівач потребує обов”язкового технічного нагляду та регулярного обслуговування для довготривалої роботи. Гарантійні терміни які надаються виробниками діють при дотриманні рекомендацій та періодичного обслуговування бойлера. Для чого необхідно здійснювати технічне обслуговування бойлера, як часто їх проводити, що необхідно робити в першу чергу?

Для чого необхідно регулярне обслуговування бойлерів?

Вода в квартиру потрапляє з мережевого водопроводу. В будинок або в котедж з свердловини або колодязя, тому жорсткість води може бути різною. Жорсткість води формується за рахунок кількості розчинених у ній хімічних сполук лужноземельних металів і солей, здатних до кристалізації (придбання стійких форм) під дією високої температури.

ТЕН бойлера каталізує утворення нальоту (вапняного), або накипу, яка відкладається, в першу чергу, на самому нагрівальному елементі, а потім на стінках баку та елементах, що контактують з водою. Згодом велика кількість накипу  розпушується магнієвим анодом та відкладається внизу робочого бака.

Якщо бойлер не чистити, не міняти активний анод то може призвести:

  • Постійний перегрів ТЕНу
  • Забивання запобіжного клапана, або неспрацьовування
  • Довший час нагрівання води в бойлері
  • Збільшення споживання електроенергії

Якщо у вас зараз спостерігаються вище перелічені ознаки тоді потрібно провести технічне обслуговування бойлера, інакше можна дочекатися до його поломки, а ремонт бойлера може обійтися в рази дорожче!

Отже, регулярне технічне обслуговування бойлерів необхідно проводити для того, щоб робота бойлера, терміни його гарантії і технічні характеристики відповідали зазначеним критеріям в його технічному паспорті (інструкції по експлуатації).

Практично кожен виробник бойлерів надає на свій продукт значний термін гарантії. Залежно від моделі бойлера що купується, на його електричну частину і бак (крім магнієвого анода, який є витратним матеріалом) дається гарантія від 2 років.

Бойлери поділяються на два типи: бойлери з «мокрим» теном  і бойлери з «сухим» теном. Різниця між бойлерами цих типів принципове і полягає в тому, що бойлери зі «сухим» теном стійкі до жорсткої води. Підвищена стійкість виникає завдяки наявності керамічного Тена, що НЕ контактує з водою.

Тен розміщується в середині колби (сталевого емальованого). Як наслідок, здійснювати техобслуговування водонагрівачів електричних з сухим теном  в 2 рази рідше в порівнянні з мокрим.

Планове обслуговування бойлерів з «мокрим» теном при їх використанні в побуті проводиться один раз на рік. Бойлери з «сухим» теном при  їх експлуатації потребують техобслуговування один раз в два роки, і, при цьому, ТЕН можна оглядати і замінювати його без зливу води.

Якщо бойлер використовується в інтенсивному режимі (на промисловості, виробництві, у сфері послуг або на підприємствах громадського харчування), плановий огляд бойлера має проводитися в два рази частіше.

До робіт по огляду бойлерів входить:

  • Заміна магнієвого анода
  • Очищення бака та фланця від накипу
  • Перевірка бака на цілісність
  • Перевірка роботи запобіжного клапана

Обслуговування бойлерів мають виконувати кваліфіковані спеціалісти авторизованого сервісного центру або уповноваженими учасниками «Клубу фахівців» з використанням оригінальних запчастин.

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано Поля обов’язкові для заповнення позначені *